Stránka 1 z 1

Ako zvýšiť návštevnosť e-shopu?

PoslaťNapísal: 25 Aug 2016, 17:26
od DaliborG
Dobrý den. Už nejaký čas prevádzkujem svoju webstránku na ktorej ponúkam rôzny sortiment na predaj. Počul som však, že existuje niečo také, že ľudí to na moju stránku nejakým spôsobom priláka a tak sa mi podarí získať nejakých potencionálnych zákazníkov. Nie že by som mal núdzu o zákazníkov, ale každý kto vlastní nejaký e-shop vie, že zákazníkov nikdy nie je dosť. Vie mi niekto teda poradiť akým spôsobom zvýšiť návštevnosť a teda aj počet zákazníkov?

Re: Ako zvýšiť návštevnosť e-shopu?

PoslaťNapísal: 25 Aug 2016, 21:36
od Katka12
Dobrý deň... To čo opisujete znie ako PPC reklama. Možno vám to v tejto skratke nič nehovorí ale je to Pay Per Click čo znamená že tá reklama je platená už len tým že na ňu niekto klikne. Takýmto spôsobom vám vzniká väčši počet zákazníkov ale aj ľudí čo sa o vaše produkty zaujímajú. Skúste si bližšie vygúgliť s čím všetkým vám vie takáto reklama pomôct a možno by nebolo zlé obrátiť sa na nejakú marketingovú spoločnosť ktorá vám takúto reklamu vytvorí. Myslím že tie investície sa vám vrátia.

Re: Ako zvýšiť návštevnosť e-shopu?

PoslaťNapísal: 15 Okt 2016, 20:10
od vikea
Vzájomná výmena reklám s inými web stránkami.

Re: Ako zvýšiť návštevnosť e-shopu?

PoslaťNapísal: 25 Okt 2016, 03:04
od McGyver
Zopár spôsobov ako dostať do eshopu návštevníkov:
  • SEO optimalizácia
  • PPC reklama (adwords, etarget)
  • emailový marketing / newslettery, atď (žiadny spam!)
  • porovnávače cien tovarov (heureka, atď.)
  • spotrebiteľské súťaže
  • PR články na tematicky zameraných weboch
  • aktivity na sociálnych sieťach (facebook)
  • nákup reklamy na tematicky zameraných weboch
  • affiliate program... atď

Re: Ako zvýšiť návštevnosť e-shopu?

PoslaťNapísal: 25 Okt 2016, 16:33
od Herkules
musíte mať na web lacnejšie veci ..

Re: Ako zvýšiť návštevnosť e-shopu?

PoslaťNapísal: 02 Nov 2016, 19:23
od McGyver
Herkules píše:musíte mať na web lacnejšie veci ..


Nemyslím si. Pozri si napr. alzu, ceny nemajú najnižšie a aj tak sa im darí veľmi dobre. Najhorší zákazníci pre eshop sú práve tí, ktorí hľadajú najnižšiu cenu. Tí bývajú najproblémovejší a častokrát si ani nevyzdvihnú zásielku, alebo vrátia tovar v zákonnej lehote 14 dní. To je moja osobná skúsenosť. :D